Ce aş face cu www.azerty.ro dacă l-aş primi în administrare? În primul rând aş începe cu promovarea sitului prin reclame online Google Adwords, chiar folosind şi publicitatea online românească, dar şi prin distribuirea de fluturaşi, pliante. Aş îmbunătăţi poziţia site-ului la cuvintele cheie Google la care sincer situl nu stă chiar bine având un pagerank de 3.
Să vedem un exemplu: în prima pagina sunt setate următoare cuvinte cheie în meta tagul respectiv:
duo (cu densitate 0.4%), sisteme (cu densitate 0.4%).
Un cuvânt cheie ca să fie efectiv are nevoie de o densitate peste 1%.
Situl are nevoie şi de backlinkuri cu cuvintele cheie urmărite. Din păcate la capitolul ăsta stă rău.
Cuvintele care apar în textul linkurilor: în cele mai multe cazuri azerty şi aproape deloc cuvinte cheie urmărite.
În concluzie Azerty are nevoie în primul rând de îmbunătăţire la capitolul SEO. Optimizarea cuvintelor cheie e vitală pentru că poate aduce potenţiali cumpărători. Faptul că Azerty e sponsor al concursului Superblog 2009 Pcnews e un pas important în promovarea magazinului online. Acest articol a fost scris pentru concursul Superblog 2009.
Să vedem un exemplu: în prima pagina sunt setate următoare cuvinte cheie în meta tagul respectiv:
magazin online, IT, cumparaturi online, promo, promotii, rate, calculatoare,
componente, gaming, notebook, laptop, telefoane, telefon, mobil, GSM, aparate foto,
camere video, lcd, mp3, monitor, soft, jocuri, sisteme premium.Dar multe dintre acestea nu apar în corpul paginii. Specificarea de cuvinte cheie inexistente în pagină poate cauza refuzul Google la indexare. Iar multe cuvintele cheie specificate nu apar în meta tagul descriere
Azerty - componente PC, sisteme premium, laptop-uri, PDA, telefoane mobile,
printing, gamingPrima pagină nu stă bine nici la densitatea cuvintelor cheie, următoarele cuvinte sunt cele mai frecvente ron, pret, accessorii, apple (cu densitate 0.8%), brand, notebook (cu densitate 0.7%), games (cu densitate 0.6%), sistem (cu densitate 0.6%), multe, raquo, video (cu densitate 0.5%), core2 (cu densitate 0.4%),
duo (cu densitate 0.4%), sisteme (cu densitate 0.4%).
Un cuvânt cheie ca să fie efectiv are nevoie de o densitate peste 1%.
Situl are nevoie şi de backlinkuri cu cuvintele cheie urmărite. Din păcate la capitolul ăsta stă rău.
Cuvintele care apar în textul linkurilor: în cele mai multe cazuri azerty şi aproape deloc cuvinte cheie urmărite.
În concluzie Azerty are nevoie în primul rând de îmbunătăţire la capitolul SEO. Optimizarea cuvintelor cheie e vitală pentru că poate aduce potenţiali cumpărători. Faptul că Azerty e sponsor al concursului Superblog 2009 Pcnews e un pas important în promovarea magazinului online. Acest articol a fost scris pentru concursul Superblog 2009.
Mi se limba plimba-n gura de la atatea cuvinte tehnice :))
RăspundețiȘtergereNice post.
O abordare pe care nu am intalnit-o in alte articole! Felicitari!
RăspundețiȘtergere