duminică, 14 octombrie 2012

Bookcrossing

O idee interesant pe net. Iti place sa citesti, iti plac cartile? Ai vrea sa le imparti si cu altii decat sa se prafuiasca acasa nerasfoite? Atunci elibereaza - le in lume. Intra pe Bookcrossing si inregistreaza-te, intro-du datele carti, alege un abtibild pentru carte sau creaza-ti un mesaj propriu. Al meu e o traducere fidela din originalul englez. Il poti descarca din fisierele google. Suna in modul urmator:

Salut! Servus! Szia! Hi! Hola! Bonjour!

Sunt o carte foarte specială. Vezi, călătoresc în jurul lumii făcând prieteni noi. Sper că am găsit un nou prieten în tine. Te rog intră pe www.BookCrossing.com şi intro-du numărul BCID de mai jos. O să descoperi unde am fost şi cine m-a citit, să le dai de veste că sunt în sigurantă în măinile tale. Şi după ... Citeşte-mă şi Eliberează-mă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

eXTReMe Tracker